Wizz Air Kapcsolat

A Wizz Air egy olyan légitársaság, amellyel gyakorlatilag nem lehet kapcsolatba lépni. Hivatalosan csak a 900 140 940-es telefonszámot használhatja, amelynek díja 0,6 eur percenként. A hívásokat csak angol nyelven bonyolítják.
A közösségi hálózatokon keresztül nem lehetséges a kapcsolatfelvétel.
Van még kérdés?
Ha bármilyen kérdése vagy észrevétele van a cikkel kapcsolatban...
10 megjegyzések
Tényleg lehetetlen frissíteni a szöveget? 1. két telefonvonal van, 2. nincs link a kapcsolatfelvételi űrlapra, 3. néha Messengeren keresztül lehet kapcsolatba lépni a Wizzzel.
Azt hiszem, magamnak fogok válaszolni.
A kihalás közeleg
Nem akarok rossz híreket hozni, de ha a repülőtéri dolgozók sztrájkolnak, nem jogosultak kártérítésre a Wizz-től. Ha a Wizz nem erősítette meg a járattörlést, akkor jobb, ha felhívod a repülőteret, ahová úgyis repülni fogsz. Megértem a kiakadtakat, de ez a Wizz.
Úgy tűnik, hogy néhány Görögországból induló járat már nem elérhető a Wizz járatain erre az időpontra. A repülőtér felhívása valószínűleg nem lesz teljesen hasznos - amíg a Wizz nem törli, addig ezeket a járatokat úgysem lehet megváltoztatni.
A felhúzás gyakran elhomályosítja az ítélőképességet - egyébként nem tudom, miért szidja valaki a Wizzet egy vadidegen weboldalon, és miért követel kártérítést, amire nem jogosult.
És ezzel vége a mókának - a hisztis görög nő sértődötten távozott.
És most lett érdekes :-)
Nem értem, hogy a picsa miért jött ide nyafogni, amikor biztosan tudta, hogy mi következik és miért. https://en.wikipedia.org/wiki/Te...ns_in_2025
Ugyanez a helyzet nekem is, február 28-án 09:45-kor indul a járatom Athénból Budapestre, majd Budapesten át kell szállnom a Ryanair járatára Londonba. Úgy hallottam, hogy a légiforgalmi irányítók sztrájkolnak aznap. Nem kaptam semmilyen értesítést a wizz air-től a járat törlésével kapcsolatban, kérem, tájékoztasson, hogy törlik-e a járatomat.
A járatom 7:55-kor indult, 5:00-kor érkeztem. megcsináltam a check in-t, és vártam, hogy kinyíljon a kapu.
5 percig mentem, hogy vegyek egy palack vizet, és azt mondták, hogy a kapu zárva van, és nem engednek át. megsértettek, felemelték a hangjukat és nagyon durvák voltak.
Ez egy nagyon rossz élmény volt, és lekéstem a járatot.
https://www.booking.com/Share-mzYRS0x Ez a szálloda
AU Hotel - Zayed International Aiport- Locatwd in transit Area- Onwards Boarding Pass Required
Kérem, foglaltunk egy szállodát Budapesten, közvetlenül a repülőtéren. A szálloda azt írta nekünk, hogy ha kimegyünk, akkor nem tudunk bejutni és a légitársaságunkkal kell felvenni a kapcsolatot, tudna nekünk segíteni, kérem?
Miféle szálloda ez?

Mit gondolsz, miben fog segíteni neked az utazási szerver ?
Talán valaki még tanácsokkal is hozzájárulna, ha nem spórolna a részletekkel. 😉
https://www.booking.com/Share-mzYRS0x Ez a szálloda
AU Hotel - Zayed International Aiport- Locatwd in transit Area- Onwards Boarding Pass Required
A szállodában azt mondták, hogy lépjek kapcsolatba az utazási irodával, mert állítólag ha lekéstem a szállodát, és tovább megyünk, mint kellene, akkor nem tudunk visszatérni a szállodába.

A Booking szerint a szálloda az A terminálon, a D ujjban található, a Pearl Lounge mellett, a bevándorlási hivatal mögött.
Nos, nem Budapesten, hanem Abu Dhabiban. Én vagyok az egyetlen, aki Budapestet látja az első hozzászólásban?

Természetesen. AUH meglepődött. Van egy olyan érzésem, hogy az interjúalany eddig nem értette, hogy hova ír.
Szóval a nem budapesti dolgot leszámítva nem is értem, hogy mi a problémája a kérdezőnek. Hogy lekéste a szálloda bejáratát menet közben? Egyáltalán tranzitban van? De legalább most már tudom, hogy BUD-AUH repülővel repül a Wizz-el. 😆
Úgy tűnik, hogy valahová távolabbra repül, és úgy tűnik, hogy Abu Dhabiban van egy éjszakai tartózkodása, amelyre ezt a szállodát foglalta le. És - a képzelet dolgozik - talán hosszabb leszállása van, és szerette volna látni a várost, mielőtt elalszik.
De még mindig nem tudom, mi a probléma.
Igen, hibát követtem el, és a mai budapesti szállodai előkészületek miatt összezavarodtam, és nem Abu Dhabit írtam, hanem Budapestet. A szálloda azt írta, hogy nem tudok átmenni a bevándorlási hivatalon, mert már nem tudok a szállodába bejutni, ezért a légitársasággal kell felvennem a kapcsolatot, hogy a csomagjaimhoz még időben hozzájussak. Elképzelni sem tudom, hogy ez egyáltalán hogyan fog működni és hol kell ezeket a részleteket intézni a légitársasággal. Köszönöm a sok infót.
Ó, szóval ez egy tranzit-nem-tranzit, külön jegyekkel (a legjobb esetben is) és a poggyászok újbóli feladása, de ez nem lehet probléma, visszamenni egy másik jeggyel - ha van ilyen. A másik lehetőség, hogy egyszerűen nem viszünk feladott poggyászt. Ja, és végül: a Wizzairnek van telefonvonala (igaz, nem olcsó).

Vagy egy másik szállodában?
Talán el lehetne törölni...
Foglaltam egy járatot, amelyhez WIZZ CLUB tagságot adtam hozzá, de a WIZZ CLUB tagság nem került alkalmazásra erre a járatra! Mit kell tennem, hogy ez a fizetett előfizetés aktívvá váljon.
"10,00 € kedvezmény a 19,99 €-tól kezdődő repülőjegyekre "
Helló,
Hogyan tudok egy járatváltást végrehajtani.
Nem találom a kapcsolattartó telefonszámát
Lehetőleg az interneten. A telefon drágán fog kerülni. www.wizzair.com A számot a segítség rovatban találod. Az alkalmazásban is megtalálható.
Visszatérítési kérelmet nyújtottam be. Két napon belül 7 azonos levelet kaptam a WIZZ AIR-től, amelyben a fizetési dokumentum szkennelését kérték. A levelekre ennek megfelelően azonnal válaszolok, de továbbra is küldik nekem. Mi a teendőm?
Új panaszok létrehozása az űrlapon keresztül. Ha ez nem működik, lépjen kapcsolatba az illetékes helyi hatósággal. A Wizzair a kitérő manőverek széles repertoárjával rendelkezik.
Kapott valaki pénzt a wizz-től vissza?
Le kell írnia a konkrét helyzetet.