easyJet dióhéjban

Az easyJet egy jelentős európai fapados légitársaság. Működése főként Európa nyugati felére koncentrálódik.
Az easyJet kizárólag Airbus A319-es és A320-as repülőgépekből álló flottát üzemeltet, amelyek jellegzetes narancssárga színűek.
Jogi és szabályozási okokból az easyJet több különálló társaságot üzemeltet, amelyeknek különböző IATA/ICAO-kódok vannak feltüntetve a járatszám előtt vagy a repülőtéri táblákon:
- easyJet UK (U2/EZY)
- easyJet Europe (EC/EJU)
- easyJet Svájc (DS/EZS)

További tippek a repüléshez easyJet
Akár először, akár többször repül a easyJet oldalon, nézze meg hasznos tippjeinket és ajánlásainkat:
Van még kérdés?
Ha bármilyen kérdése vagy észrevétele van a cikkel kapcsolatban...
2 megjegyzések
Az easyJet alkalmazás (Android) átváltott németre. Történt ez mással is? Ha igen, és tudjátok, hogyan lehet átállítani angolra vagy csehre, örülnék az utasításoknak. Sajnos nem tudtam megoldani (még az újratelepítés sem segített).
igen, így volt (iphone). És én is nem sikerült megoldani ....that app teljesen megváltozott a változás a német....a legtöbb linkek akkor irányított a webes felületre...én check in... Scheiße :)
update: ma újra telepítettem újra és a változatosság kedvéért angolul van..még mindig az app és a web kombinációja...
Megtörtént, nem tudom. Már írtam nekik FB-n, még nem válaszoltak.
EDIT: most látom, hogy van egy új verzió.
Kérem a tapasztaltabbak figyelmét: nem tudunk Easyjet-jegyet vásárolni - a pénztárnál mindig hibát jelez. Próbálkoztunk Visa és Master kártyákkal, különböző böngészőkkel és számítógépekkel, a chat egy alkalmazást ajánlott, így azt is kipróbáltuk, de ugyanaz a hiba jön fel mindig. Van valakinek ötlete, hogy mi lehet a probléma? Hétfőn kell repülnünk... Ti vennétek jegyet egy brókertől hasonló sziruationban?
Helló, ugyanez történik velem is, megoldottad ezt a problémát valahogy? Köszönöm.
Nekem is ugyanez volt a problémám. Végül a Ryanair-en vettem jegyet. Egyébként nézd meg a Repülőjegyek - easyJet témát.
Köszönöm, megnéztem, végül a jegyeket néhány százzal többért vettem meg a Bookingon keresztül... eléggé kétségbeesett...
Ugyanaz a probléma. Nem tudok vásárolni a weboldalon vagy az alkalmazáson keresztül. Próbáltam különböző kártyákkal és különböző pénznemekben. Kommunikáltam velük az ügyfélszolgálaton keresztül. A roboton keresztül eljutottam a vonalban lévő személyhez. Megbeszélés a problémáról angolul a support nyomtatott screns a weboldalról. Végül egy ajánlat, hogy adjak ki egy jegyet a támogatáson keresztül. De- eredeti ár 2 jegyre 72€,ajánlat kedvezményesen 120€,elküldte őket a pokolba-kiigazította az árat 80€-ra.Dühös lettem és máshol vettem meg őket,amit a nyomtatási képernyőn megmutattam nekik és kértem,hogy írásban magyarázzák meg a problémát. Kíváncsi vagyok,hogy visszahívnak-e.
Nem tudom, hogy kijavították-e (az előző hetekben nem próbáltam fizetni), de mostanában a Wise kártyámmal (a weboldalon) minden probléma nélkül fizettem.