Az easyJet egy jelentős európai fapados légitársaság. Működése főként Európa nyugati felére koncentrálódik.
Az easyJet kizárólag Airbus A319-es és A320-as repülőgépekből álló flottát üzemeltet, amelyek jellegzetes narancssárga színűek.
Jogi és szabályozási okokból az easyJet több különálló társaságot üzemeltet, amelyeknek különböző IATA/ICAO-kódok vannak feltüntetve a járatszám előtt vagy a repülőtéri táblákon:
- easyJet UK (U2/EZY)
- easyJet Europe (EC/EJU)
- easyJet Svájc (DS/EZS)
További tippek a repüléshez easyJet
Akár először, akár többször repül a easyJet oldalon, nézze meg hasznos tippjeinket és ajánlásainkat:
Kérem a tapasztaltabbak figyelmét: nem tudunk Easyjet-jegyet vásárolni - a pénztárnál mindig hibát jelez. Próbálkoztunk Visa és Master kártyákkal, különböző böngészőkkel és számítógépekkel, a chat egy alkalmazást ajánlott, így azt is kipróbáltuk, de ugyanaz a hiba jön fel mindig. Van valakinek ötlete, hogy mi lehet a probléma? Hétfőn kell repülnünk... Ti vennétek jegyet egy brókertől hasonló sziruationban?
Helló, ugyanez történik velem is, megoldottad ezt a problémát valahogy? Köszönöm.
Nekem is ugyanez volt a problémám. Végül a Ryanair-en vettem jegyet. Egyébként nézd meg a Repülőjegyek - easyJet témát.
Köszönöm, megnéztem, végül a jegyeket néhány százzal többért vettem meg a Bookingon keresztül... eléggé kétségbeesett...
Ugyanaz a probléma. Nem tudok vásárolni a weboldalon vagy az alkalmazáson keresztül. Próbáltam különböző kártyákkal és különböző pénznemekben. Kommunikáltam velük az ügyfélszolgálaton keresztül. A roboton keresztül eljutottam a vonalban lévő személyhez. Megbeszélés a problémáról angolul a support nyomtatott screns a weboldalról. Végül egy ajánlat, hogy adjak ki egy jegyet a támogatáson keresztül. De- eredeti ár 2 jegyre 72€,ajánlat kedvezményesen 120€,elküldte őket a pokolba-kiigazította az árat 80€-ra.Dühös lettem és máshol vettem meg őket,amit a nyomtatási képernyőn megmutattam nekik és kértem,hogy írásban magyarázzák meg a problémát. Kíváncsi vagyok,hogy visszahívnak-e.
Nem tudom, hogy kijavították-e (az előző hetekben nem próbáltam fizetni), de mostanában a Wise kártyámmal (a weboldalon) minden probléma nélkül fizettem.