Turkish Airlines dióhéjban

Törökország legnagyobb zászlós légitársasága, a Turkish Airlines a világ egyik legjobb légitársasága. A SKYTRAX szavazásán sorozatban ötször választották meg Európa legjobb légitársaságának.
A Turkish Airlines büszke arra, hogy az a légitársaság, amely a világ legtöbb országába repül. A fő repülőteréről , az isztambuli IST repülőtérről induló járathálózat gyakorlatilag kimeríthetetlen.
A flotta a legelterjedtebb repülőgéptípusokból áll, az összes Boeing 737-es, Airbus A319-es, 320-as és 321-es repülőgéptől kezdve a legmodernebb Boeing 787-9 Dreamliner vagy Airbus A350-900-as repülőgépekig.
A légitársaság a Star Alliance tagja.

További tippek a repüléshez Turkish Airlines
Akár először, akár többször repül a Turkish Airlines oldalon, nézze meg hasznos tippjeinket és ajánlásainkat:
Van még kérdés?
Ha bármilyen kérdése vagy észrevétele van a cikkel kapcsolatban...
3 megjegyzések

Üdvözlöm,van egy nem biztosított retúr jegyem, beleértve az ülőhelyeket is a Turkish airlines-nál.Át kell foglalnom a jegyeimet és az ülőhelyeket.Olvastam, hogy a drágább jegyek után fizetik a különbözetet és az olcsóbbak után nem térítik vissza.Hogyan csináljam, ha van egy regisztrációm az airolines-nál (klasszikus számla a töröknél) és megtalálom a jegyeimet?És hogyan megyek tovább?És ki kell fizetnem az ülőhelyeket oda és vissza?Köszönöm.

Attól függ, hogy milyen viteldíjat vásároltál, néhány (általában a legolcsóbb viteldíjak) nem átfoglalható. Ha van változtatási lehetőség, akkor általában a jegy árának különbözetén felül az új időpontra szóló jegy árán felül változtatási díjat (egy fix összeget) kell fizetni. Nem tudom, hogy a Turkishnél mennyi, a Korean Airrel nemrég üzleteltem és ott 250 EUR/fő/jegy (+ felár az új jegy árára) volt. A fizetős helyek mindig egy adott járathoz vannak kötve, tehát újra kell fizetni. De szerintem lehet, hogy csak az eredeti járat helydíját térítik vissza, amivel nem repültél. Egyébként én online próbálkoznék, keresd meg a foglalásodat, és próbáld meg a "foglalás kezelése" menüpontot, hátha ott van az "újrafoglalás/járatváltás" opció - ha ez működik, akkor fel kellene ajánlania az új járatokat az árral és a felárral együtt. Ellenkező esetben valószínűleg telefonon egyeztetnék a TK-val.
Szóval egy másik tapasztalat TK-val. 4-en repültünk tegnap Vanból Isztambulon keresztül Bécsbe. 3 közülünk az online checkinn-t csinálta meg gond nélkül. Csak egynek sikerült , de az on-line checkinnél folyamatosan felajánlotta , hogy csak Isztambulban tud becsekkolni . Ez kb 9 órával az isztambuli indulás előtt volt és az ülőhelyek kiválasztásakor , láttuk , hogy még mindig vannak szabad helyek Isztambulból Bécsbe . A reptéren ennek a barátnak azt mondták , hogy a másik szegmenst megváltoztatták , a 24 óra múlva induló járatig . És a legtöbb, amit tehet Isztambulban, hogy elmegy a TK pulthoz és megpróbálja a várólistát vagy átváltani egy korábbi reggeli járatra. Tehát elment a TK pulthoz IST-ben, ahol azt mondták neki, hogy nem tudnak semmit sem változtatni, hogy a reggeli járat betelt. De az app felajánlotta, hogy megvehetem. És elkezdtek a kapunál 250 eurót, később 600 eurót és egy reggeli járatot ajánlani, ha önként jelentkezünk. Írtam a barátnőmnek, aki visszajött a TK-ra, és azt mondta, hogy őt senki nem kérdezte, és hogy ő a reggeli járatot akarja, amit másoknak ajánlottak. Nektek is volt már olyan tapasztalatotok, hogy értesítés nélkül áthelyeztek egy másik járatra?
Bécsből vagy Salzburgból történő indulás esetén ez a kedvezmény igénybe vehető.
Btw. a D-ből induló járatokra még mindig érvényes TK25SALE a trip.com-on keresztül.