Az Oman Air, amelynek fő bázisa a muskátli repülőtéren van, gyorsan fejlődő légitársaság, és gyakran kényelmesebb alternatívát kínál az Európából Ázsiába tartó csatlakozó járatokhoz, mint például az Emirates vagy a Qatar Airways. Muscat repülőtere valóban kisebb és könnyebben megközelíthető, mint Dubai vagy Doha.
A társaság modern repülőgépekből álló flottát üzemeltet, főként Airbus A330-as, Boeing 787-es és 737-es gépeket.
WY
IATA-kód
-
Szövetség
Oman
Származási ország
01. 01. 1981
Megtaláltam
További tippek a repüléshez Oman Air
Akár először, akár többször repül a Oman Air oldalon, nézze meg hasznos tippjeinket és ajánlásainkat:
Helló, nem tudom, tud-e valaki segíteni nekem.
Vettem egy jegyet Spanyolország - Fülöp-szigetekre az Oman Air-től (az első járatot a Lufthansa üzemelteti Németországba) és kiderült, hogy előre hozták a második járatot (az Oman Air üzemelteti és küldtek Whatsappot és e-mailt), ezért felhívtam, hogy megpróbáljam az elsőt átcserélni, hogy ne veszítsem el. Amikor azonban felhívtam a Lufthansát, azt mondták, hogy az "Oman Air jegyeket nem állították ki", de a visszaigazoló e-maileim és az e-jegyeim megvannak. Amikor azonban a honlapjukról beírom a "foglalási hivatkozást" és az adataimat a foglalás kezeléséhez, akkor nem jelenik meg..... Nem igazán értem, hogy mi az oka, ha a visszaigazoló e-mailek meglétén kívül felvették velem a kapcsolatot az időváltozás részletei miatt? Ha valaki tudna segíteni nekem
Köszönöm
Fel kell hívnia azt a helyet, ahol a jegyeket vásárolták, tehát ha az Oman Air-nél vásárolták, akkor őket kell felhívnia, ha más portálon, például a pelikan expedia-nál, akkor őket kell felhívnia, nem a Lufthansát, és nekik kell megoldaniuk a problémát......
Mi is ezzel az őrült kombinációval repültünk, de Prágából, a Lufthansa törölte a járatot és másnapra halasztotta a Qatarral, Manilában elvesztettük a csatlakozó jegyeinket, a prágai reptéren nem egyeztettek a Lufthansával, kifizették a szállodát és nem törődtek vele, másnap repültünk, semmi kártérítés, állítólag az időjárás (más légitársaságok repültek). Az Oman air egy borzalmas cég, főleg ázsiai járatokra. Legjobb, ha lemondod, ha tudod. Az ingyenességek drágák. Azóta hosszú távú járatok Bécsből és soha Lufthansa. A manilai járat nem volt ugyanazon a jegyen, de több mint 24 órát hagytam a csatlakozásra is elvesztettem egy éjszakát egy manilai szállodában.
Szinte minden légitársaságnak más-más kifogásai vannak a kártérítéssel kapcsolatban. Legutóbb a Turkish Airlines légitársasággal történt velem. Már a második email után elküldték a mérföldeket (az első kifogás volt). Szóval küldök egy harmadikat és remélhetőleg meglesz a pénz. A légitársaságra nyomást kell gyakorolni. Alternatívaként feljebb vinni, ha nem tudja, hogy kell ezt kezelni.
De hacsak a manilai járatok nem egy Lufthansa jeggyel voltak, akkor nem átszállásos járatok voltak. Tehát a Lufthansának semmi köze nem volt hozzájuk. Ha egy jegyen voltak, akkor nem lehetett volna elvesztegetni őket.
Egyébként 5 alkalommal repültem az Oman Airrel és mindig elégedett voltam. Egy járat volt átlagon aluli, de egyébként nagyon elégedettek voltunk.
A járatok megjelennek (beleértve a lufthansa járatokat is) az Oman Air alkalmazásban a "foglalási hivatkozás" és az adataim megadásával; a probléma az, hogy amikor a "foglalásom kezelése" gombra kattintok, azt mondja, hogy hiba történt a jegyek lekérdezésében, vagy valami ilyesmi.... Az a helyzet, hogy mindent az Oman Air hivatalos weboldaláról vettem, de a Spanyolországból Németországba tartó járatot a Lufthansa üzemelteti; az elektronikus jegyekben meg mindenben együtt jelennek meg a járatok. Mivel a Németországból induló járatot előrehoztam, szükségem van arra, hogy a Spanyolországból Németországba tartó járatot is előrehozzák, és ehhez fel kell vennem a kapcsolatot az Ománnal, mivel mindent velük fizettem és intéztem, ha jól értem?
A probléma az, hogy amikor a foglalásom kezelése gombra kattintok és hibaüzenetet kapok, attól tartok, hogy a járatok hirtelen nem léteznek, vagy nem tudom, hogy tapasztalta-e ezt valamelyikőtök.....
Köszönöm!!!!
Igen, lépjen kapcsolatba az Oman Airrel. Sok szerencsét!
Ha az Oman Air foglalási rendszerében minden járatát látja, akkor minden rendben van. Ha pedig egy utólagos hiba miatt nem tud eljutni a foglalási adatokhoz, akkor valószínűleg az alkalmazás belső hibájáról van szó. Ez elég gyakori jelenség. Próbálja meg később újra, vagy használja a mobil/web alkalmazást. Ha nem jár sikerrel, lépjen kapcsolatba az Oman Airrel a fent leírtak szerint.