Az Ethiopian Airlines egyike azon légitársaságoknak, amelyek ingyenes utasfelvételt biztosítanak a repülőtéren.
Bejelentkezés a repülőtéren
A repülőtéri pultnál történő becsekkolás az Ethiopian Airlines esetében ingyenes.
A pultok nyitva tartási és zárási ideje a következő:
- USA-ba és Párizsba induló/az USA-ból induló járatok - 4 órával az indulás előtt 60 perccel (a check-in 75 perccel a párizsi indulás előtt zárul).
- Egyéb nemzetközi járatok - 3 órával az indulás előtt 60 perccel (az Addisz-Abebából Európába és Észak-Amerikába induló esti járatok esetében a check-in 13:00 óra után érhető el, függetlenül az indulási időponttól).
- A londoni Heathrow és a manchesteri repülőtér kapui 75 perccel az indulás előtt zárnak.
- Belföldi járatok - 2 órával és 45 perccel az indulás előtt
Bizonyos repülőtereken önkiszolgáló kioszkon keresztül is be lehet jelentkezni, így elkerülheti a sorban állást, ha csak kézipoggyásszal utazik.
Addisz-Abeba, Buenos Aires, London Heathrow, Madrid és Tokió Narita repülőterein önkiszolgáló csomagfeladási pultok is rendelkezésre állnak.
Online check-in
Az ethiopian.com oldalon keresztül 48 órával a járat indulása előtt 2 órával kényelmesen, online is bejelentkezhet.
Az online bejelentkezés az Ethiopian mobilalkalmazásán keresztül is elérhető (Google Play / App Store), ahol megadja a foglalási számát, és a repülőtéren bemutatja a mobiltelefonján lévő QR-kódot.
Ha csak kézipoggyásszal utazik, ebben az esetben egyáltalán nem kell felkeresnie a reptéri pultot. Menjen egyenesen a biztonsági és útlevél-ellenőrzéshez.
Ha feladott poggyásszal utazik, egyes repülőtereken (például Addisz-Abebában) speciális "Web Check-in" pultok vannak, ahol általában rövidebb a sorban állás.
Ülőhely kiválasztása (ülőhely)
Ablakos ülést szeretne, vagy hosszú repülőút esetén inkább a folyosói ülést részesíti előnyben, hogy bármikor zavartalanul elnyúlhasson?
Az Ethiopian Airlines légitársaságnál bármikor ingyenesen kiválaszthat egy adott ülőhelyet a jegyvásárlás során, illetve később a "Foglalás kezelése" menüpontban vagy az online utasfelvétel során.
Nem tudom, mit csinálok rosszul, de odaúton rendben becsekkolok, de visszafelé egyáltalán nem ajánlja fel a becsekkolást, miközben kevesebb, mint 48h.van a visszaút indulásáig 🤔 mindkét irányba megtörtént a becsekkolás? Ez nekem baromságnak tűnik, az alapján, amit egyébként más légitársaságoktól megszoktam. Tud valaki tanácsot adni légyszi? 🙂
Van retúrjegye?
Úgy tudom, hogy 48 órán belül visszajössz? Vagy csak úgy odarepülsz? Ezt az időt minden egyes járatra külön-külön számítják ki.
Van retúrjegyem, egynapos repülőút oda-vissza. Bárcsak küldtek volna valamit postán a bejelentkezéshez, de azt sem kaptam tőlük. Edit: legalább a check in-t megkaptam postán az odaútra megtörtént, de a visszaútra még mindig semmi. Az első részt nem kell átrepülni ahhoz, hogy beugorjon? Egyébként nem tudom 🫣 Általában a honlapjuk egy nagy tragédia, a Ryanairnél stb. 5 másodperc alatt be tudok csekkolni, de ez a pokol 😁.
Ha egy repülésben van, akkor logikus, hogy nem lehet. Először oda kell repülniük a járattal.
Azt hiszem, még sosem repültem oda és vissza egy nap alatt 😁 szóval remélem, hogy akkor sikerülni fog. Köszönöm nektek
Biztos vagyok benne, hogy nem lesz semmi baj, én pár hete csináltam, először oda kell menni, és utána kellett bejelentkezni a visszaútra. Nem kell aggódni.
Köszönöm mindenkinek 👍 Csak egy kicsit buta vagyok 😜